Technisch vakmanschap is niet altijd genoeg. Goed voeling houden met de belangen van de opdrachtgever is vaak minstens zo belangrijk. Alert blijven communiceren tijdens de uitvoering, dat is het verhaal ‘achter de dijk’ van Gebr. Moerland.
Brengt u in het Pinksterweekend een bezoek aan het winkelcentrum ‘Rosada Fashion Outlet’ in Roosendaal? Wij wensen u veel winkelplezier! Misschien valt het u op dat de bestrating is vernieuwd. Met de gele bestrating hebben de winkelpassages een hele warme uitstraling gekregen. De oplettende kijker ziet overal donkere ringen in de bestrating verwerkt. De kinderen hebben de speelelementen in de talloze grote keien vast en zeker ontdekt! Waarom is dit gedaan? Het zijn allemaal verwijzingen van de architect naar een rivier die ooit door dit charmante ‘dorp achter de dijk’ is gespoeld. Gebr. Moerland hebben de herinrichting van deze openbare ruimte voor haar rekening genomen. Een heel bijzondere opdracht vanwege het hoogwaardige afwerkingsniveau. Een opdracht die ook veel heeft gevraagd van het ontwerp- en uitvoeringsteam. Tijdens de werkzaamheden moesten de winkels natuurlijk optimaal toegankelijk blijven voor het publiek! Technisch vakmanschap alleen is dan niet genoeg. Goed voeling houden met de belangen van de winkeliers en het management van Rosada en hier in de communicatie alert op reageren is dan minstens zo belangrijk. Dat is het verhaal ‘achter de dijk’ van Gebr. Moerland.
Project: | Herinrichting Rosada Fashion Outlet |
Opdrachtgever: | Polypin S.a.r.I., Luxemburg |
Management: | Stable International Development B.V., Amersfoort |
Locatie: | Roosendaal |
Looptijd: | november 2015 – april 2016 |
